Slapp-Söndag

Fy satan vilken mensvärk jag har. Det va ju ingen bebbe den här gången heller :(
Men jag hade inte förväntat mig nåt annat. Men nästa helg, då inleds projekt bebis.
Haha. Började hur som helst blöda idag. Pojken vet inte det. Har inte sagt nåt, han
lär ju veta det förr eller senare iallafall :P

Idag har jag verkligen bara slappat. Sitter fortfarande i bara pyjamas. Är så himla
seg idag. Men tvättat har jag gjort och snart ska jag dammtorka så ska pojken få
dammsuga sen. Har kommit igång ordentligt med min APU-rapport också =) Bara
några småsaker kvar och sen min egen aktivitet och sen är den klar =) Känns
riktigt skönt.

Måste gratta lilla Robino till körkortet också =) Grattis gubben.

Nä, nu ska jag göra nåt annat :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0