Snart en vecka avklarad =)

Ja, då har man alltså varit på Gläntan snart en vecka och det känns
toppen. Tiden bara rusar iväg. Idag fick jag följa me på pedegogiskt
café, dvs ett möte på 75 min me rektorn och personal från alla fritids-
avdelningar för att ta upp frågor som rör pedagogiken. Det va väldigt
lärorikt och intressant, nästa vecka ska jag på APT. Och min gulliga
och underbara handledare skrev ut massa papper till mig så att jag
kan börja skriva lite. Och hon visade mig massa böcker till mitt arbete
då jag ska leda en aktivitet själv med barnen, ska välja något skapande
så jag tycker att det är roligast.

Annars händer inte så mycket annat i mitt liv. När jag kommer hem på
dagarna är jag är helt slut så det blir att fixa mat, titta på tv, bada och
sen sova. Haha.

Ha en bra kväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0