Stängning avklarad

9 timmar på fritidset kan bli en aning segt men det är skönt att stängningen är
avklarad nu :) Pojken kom och hämtade mig strax efter 17.30. Annars har det
varit full rulle me ungarna. Min handledare berömde mig så och sa att alla va så
nöjda me mig och tyckte att jag va jätte duktigt. Åh, vill verkligen inte lämna det
underbara gänget :(

Nu har jag och pojken precis ätit lite tortellini, sitter och kollar NCSI (?) innan vi
tar ett bad. Sen blir det färjan och sen sängen. Lovar att jag kommer sova gott
inatt. Hihi.

Nä, ska kolla klart det jag ska kolla innan pojken sätter sig här.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Madeleine

det heter NCIS :P

2009-09-14 @ 20:19:35
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0