Trevligt i Huddinge

Tog en liten tripp till Flempan idag för att hämta lite pengar och
för att möta upp Jocke, som klagade på att jag va 5 min försen.
Vi tog tåget till Huddinge och där träffade vi på Putte och Nattli.
Gick till Donken och käkade och sen kom pojken och kimmen
också. Kul att träffa kim igen. Va ett par månder sen sist.

Sen gick jag och pojken in på Food market och handlade lite
innan vi tog bussen hem :)

Nu kollar vi på tv. Ska låta pojken få kolla datan en snabbis innan
han ska ner och försöka få nån ordning på rishögen. Jag ska ta
ett bad och tvätta bort sminket :)

Imorrn är det sista dagen i skolan innan det är dags att ge sig ut på
2 veckors praktik igen. Men det är ju bara 10 dagar, kommer gå hur
fort som helst. Men samtidigt kommer det bli mer stressigt eftersom
att jag ska hinna med mer nu :P Men men. Det ordnar sig väl.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0