Håller tummar och tår

Idag va älsk på anställningsintervju på ett måleriföretag som ligger i Fruängen och
det ser ganska lovande ut. Dom skulle hört av sig idag men dom lär väl höra av sig
i veckan om han får jobbet, vilket både jag och patrik hoppas på. Så jag håller både
tummar och tår för honom.

Vi va förbi city gross en sväng också, handlade lite nudlar och så. Tog en tripp förbi
systemet också och köpte alkoholen inför valborg. Jag och Patrik va dom enda på
hela jävla bolaget, va så attans skönt att gå där i lugn och ro. Jag köpte 10 cider och
älsklingen köpte tre öl och två bacardi mojito.

Annars sitter vi och kollar på NCSI (?) och väntar på besök :) Maria och Melissa
skulle komma förbi en stund och lämna pengar, ta en fika och kolla på sovrummet :)

Både jag och älsklingen är hur jävla trött som helst idag .... har varit en orolig natt me
lite sömn .... älsklingen gick upp runt kvart över 5, jag vaknade vid halv 7 .... runt 8
gick vi och lade oss igen och då sov jag till 10 och sen väckte jag patrik vid halv 11
.... så ikväll blir det nog en ganska tidig kväll .....

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0