Hellre lite skit i hörnet än ett rent helvete

Nu har Patrik precis börjat me sovrummet för dagen .... suck ...och han tror
fortfarande att han ska bli så gott som klar imorrn. Va säger man? Optimisst,
javisst :S

Men vi har faktiskt inte slappat hela förmiddagen. Vi åkte ner till Huddinge vid
halv 11, patrik skulle till AMS och så skulle vi framkalla lite kort och så va vi
inne på dressmann en snabbis och patrik kom ut därifrån me ett par nya byxor.

Vi kom hem igen runt 1-tiden .....

Patrik kommer jobba me sovrummet resten av dagen och förhoppningsvis en
bit in på kvällen också .... själv vet jag inte va jag ska göra? Bädda kanske?
Diska och plocka undan skulle också behövas.

Ska bli skönt när sovrummet blir klart och allt blir som förut igen. Fattar inte
varför jag påverkas så in i norden när det är rörigt och stökigt. Men jag antar
att jag är en tvättäkta pedant som helst skulle vilja ha allt kliniskt rent, men
eftersom att vi har två långhåriga katter så funkar inte det :P Hellre lite skit
i hörnet än ett rent helvete
=)

Imorrn ska vi till IKEA och shoppa till sovrummet =) Velar inför om jag ska ha
en hylla ovanför sängen eller en större tavla me svart/vitt motiv? Och isåfall,
va ska jag ha för motiv? Ska köpa ett par mindre ramar också, troligen såna
som vi köpte in till v-rummet och sen blir det annat smått och gott.

Nu ska jag ta en cigg, dricka lite och sen plocka.

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0