A very good deal

Lovar att min moster är värsta förhandlaren :) Men jag kom jävligt billigt undan.
Hon ville byta en öoppnad förpackning reductil mot två paket cigg och 1,5 liter
cola. Reductilen kostar 400 spänn i månaden så jag bytte gladeligen :) Ska
börja käka dom imorrn. Får se om dom hjälper, ska iallafall bli spännande.
Borde kanske väga mig imorrn så jag vet om dom funkar :P

Har varit uppe i Visättra och hälsat på. Vi satt och pratade om gamla minnen,
endel roliga andra mindre roliga. Och så retade vi Melissa som skulle på dejt
ikväll i Tumba me en snut =) Och kille dessutom :O Haha. Så vi skjutsade henne
till Tumba innan vi åkte vidare till ica maxi för att köpa mjölk och bröd och lite sånt.

Ska snart ta en dusch me hjärtat och sen ska vi äntligen se "paranormal activities"
och mysa i soffan :)

Ha en bra fredagskväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0