Besök idag

Jag är så jäkla tillfredsställd sen igår natt ;) Va ett par veckor sen jag och Patrik hade
sex så det va helt underbart igår. Va länge sen jag va så upphetsad och jag behövde
verkligen en rejäl omgång. Haha. Snuskhummer tänker väl ni nu? :P

Iallafall...för att komma bort från mitt sexprat...Jag sitter och kollar på tv, älsklingen
sover fortfarande och katterna ligger typ också och sover. Det är en väldans trött
familj jag har :P

Idag får vi besök, Maria,Melissa och ev Moa kommer hit i eftermiddag. Vi ska väl prata
lite, tänkte bjuda på middag och så ska maria få nycklarna till det nya vrålåket, haha.
Ska iallafall bli trevligt me besök i vår annars så trista vardag.

Har en teori om varför jag är som jag är, just me mitt humör. Det kan bero på reductilen
jag äter. Den kan göra så att man blir deppig men nästan bara om man har nån sån typ
av sjukdom som mano deppresivitet eller liknande. Men det har jag inte, inte va jag vet.
Eller så är det bara en svacka. Både jag och Patrik blir frustrerade över vår ekonomiska
situation och vi både känner press på oss att lösa det fortast möjligast och klart att det
påverkar allt annat i vårt förhållande. Hoppas fan att det löser sig snart.

Ska snart börja städa lite, bara dammsuga av lite och skura golvet i hallet. Ska fixa kycklingen
också så att jag slipper tänka på det sen. Sen blir det en dusch eller ett bad, och så ska jag fixa
mina naglar, fila dom lite och måla dom :) Har blivit oförskämt stolt över mina naglar, haha. Är
ett under att jag har låtit bli att bita på dom så här länge.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0