Bra dag =)

Har varit nere i Huddinge me älsklingen. Träffade Putte där och vi tog en fika på Donken och
snackade massa skit. Pojken skulle självklart visa bilen för Putte också. När Putte drog hem
så drog vi till banken och sen gick vi till apoteket.

Älsklingen ville åka förbi netonnet också för att kolla på en rakapparat så vi åkte dit också. Han
hittade inte den han egentligen ville ha så han köpte en annan och underbar som som han är så köpte
han en plattång till mig, så att jag inte skulle känna mig bortglömd. Visst har jag världens underbaraste
fästman? Blev iallafall jätte glad, har sagt att jag ville ha en ny plattång i evigheter.

Nu sitter vi och kollar på "my super sweet 16". Ska börja me maten också. Idag blir det potatis, kassler
och grönpepparsås :P

Fryser som bara den, det är kallt ute, börjar tröttna ordentligt på kylan nu asså :(

Ikväll ska vi kolla på den svenska gamla klassikern "besökarna". Haha. Helt okej för att va en svensk
halvdan skräckis.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0