Förbannat Trött

Gick och lade mig runt 3 inatt, somnade vid halv 4 och vaknade imorse vid halv 9. Gissa
om jag är trött, 5 timmars sömn är INTE tillräckligt. Älsklingen ligger fortfarande och sover,
vill krypa ner under täcket me honom.

Igår gjorde jag och älsklingen inte så mycket. Vi åkte till media markt för att kolla på mobiler
och sen åkte vi till netonnet. Patrik överasskade rejält när han bestämde att köpa två nya
mobiler till oss, blev varsin Sony ericsson W715 walkman. Han är världens underbaraste
fästman men ibland är han bra tokig :P Är iallafall jätte glad för den.



Igår kväll höll vi självklart på me telefonerna nån timme men vi hann me ett bad också och jag
kollade på "new moon" :)

Idag är det en bra dag. Jag känner mig säker på mina känslor igen och alla andra tankar på allt
annat har försvunnit. Va bara en viss person som fick mina känslor att svämma över för ett tag.
Men nu mår jag bra, jag är glad och lycklig. Har inte tjatat om barn på väldigt länge nu men det
är bara för att det är på gång. Jag har släppt alla tankar på barn, inte släppt kanske men trängt
undan. Jag kan inte göra mer än att ha sex me Patrik och vänta och sluta tänka. Så nu är det bara
en tidsfråga :) 

Ska upp till Visättra i eftermiddag, känns som om vi åker upp dit ofta nu för tiden. Haha. Patrik
ska städa ut gamla bilen och jag ska hälsa på maria :) Och titta på hennes nya tatuering, är
bara liiite avundsjuk. Vill ju också tatuera mig, får väl önska mig det i födelsedagspresent.

Ska ut till köket och röka nu och sen småplocka lite och sätta igång en tvättmaskin.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0