Förberedelser

Har precis badat me älsklingen. Peelade kroppen och sen smorde älsklingen in mig.
Min hy hatar det här vädret, är så jävla torr så det inte är sant :S Nä, längtar efter
sommaren nu och värmen.

Sitter och kollar på johan falk, alla säger att den serien är skitbra. Måste erkänna
att det är första gången jag ser det :S Haha.

Ska nog börja förbereda mig lite inför imorrn eftermiddag då jag och Melissa ska till
The Studio. Måste se va jag ska ha me mig för ombyten och vilka accesoarer jag ska
ta me. Kommer iallafall ha svarta leggings och sen ta me 3 olika tröjor. Får INTE glömma
digitalkameran. Har inte råd att köpa fotona där som vi tar så jag och Melissa ska ta egna
bilder efteråt. Vill ju ta kort när ma har blivit stylad och så. Får göra om det där när man
har pengar så man har råd att köpa kort.

Har förberett mig lite inför mitt planeringsmöte me AF på Tisdag också. Har skickat över
mitt CV och personligt brev från datan till ett USB-minne och imorrn ska jag fylla i nåt
papper.

Tror att det snart är läggdags. Älsklingen min ska in till stan vid 10 imorrn för att ha möte
me sin jobbcoach så han ska upp tidigt och jag har inget emot att lägga mig tidigt ikväll.
Är ändå så jäkla trött.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0