Första dagen på det nya året

Hur fan ska jag sammanfatta nyårsafton? Det va det bästa
nyåret någonsin, helt enkelt. Allt va perfekt, folket, stämmningen,
ja allt.

Först ville jag verkligen inte följa me, trodde att en viss person skulle
dit som jag bara inte tål men till slut bestämde jag mig för att följa me
iallafall och den där personen va inte där, som tur va.

Jag har ALDRIG haft så jävla roligt förut, skrattade så att tårarna
bara sprutade. Blev härligt full och jag va på så jävla bra humör.
Allt va så jävla perfekt. Assköna människor. Vi va ju hos Robino
och där va bl.a jocke,jonas,pauli,harald,bb, bb's lillebrorsa, jolly,
dick, björn, valentina m.m. Bara assköna människor :) Nä fy fan
vilken underbar kväll jag hade. Vill spola tillbaka det senaste dygnet.

Vi missade visserligen 12-slaget med 2-3 minuter men vi hann se massa
fyrverkerier iallafall :)

Under kvällens gång blev det mycket prat om gamla minnen och som
vanligt på fyllan blir man ju alltid nostalgisk men det va roligt =)

Vart ju så jävla fyllekåt igår så jag kunde inte hålla mig borta från
älsklngen, när vi kom hem hade vi årets första sex =) Va så jäkla
skönt ;) Hihi. Börjar få tillbaka sexlusten allt mer och ni anar inte
hur glad jag är för det :)



Idag mår man ju som man mår men jag är inte sååå bakis. Lite ont
i huvudet bara :)

Idag börjar det nya året och jag ser fram emot va det har att erbjuda.
Hoppas på lite förändringar nu, mitt liv har sett likadant ut dom senaste
4 åren och jag känner att jag vill ha någon förändring.

Man är tusan inte pigg idag så idag blir det till att va hemma idag och
bara slappa =) Mysa i soffan och ta det lugnt.

God fortsättning på er =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0