Fullt upp i veckan

Satt och tänkte efter va det är jag ska göra i veckan och det är hur mycket som helst som
ska göras :S Haha.

Måndag: Jag och pojken ska till skärholmen för att fixa klart Leahs doppresent. Kl 17 ska
jag och Melissa till the Studio och ev utgång efteråt.

Tisdag: Madde,Tintin och Leah kommer över. Jag ska vara på AF kl 11.

Onsdag: Då ska vi upp till Maria och äta tårta.

Fredag: Jag och älsklingen ska in till stan och se Nordman live kl 22.

Dessutom har jag förhoppningsvis en andra anställningsintervju att gå på också =)

Har sovit 6 timmar inatt. Köpte första boken i twilight-serien igår och började läsa den vid 20
och sen satt jag fastklisstrad fram till 4 på morgonen. Hann läsa ca 340 sidor, idag ska jag läsa
ut den och sen blir det till att köpa dom andra böckerna. Alla gamla kärlekshistorier som tex
romeo och julia kan dra åt skogen. Twilight är så mycket mer, har verkligen fastnat. Ju mer jag
läser desto mer förälskad blir jag i Edward Cullen. Trodde man lämnat alla barnsliga kändisförälskelser
bakom sig men inte då. Fast jag är bara förälskad i hans karaktär.

Anyway...Idag ska jag inte sätta min fot utanför dörren. Ska städa och ligga och läsa större
delen av dagen. Måste fundera ut va fan man ska käka ikväll. Spaghetti och köttfårssås kanske.
Eller lasagne. Men om vi ska äta lasagne så måste jag iallafall gå ut, vi måste köpa grädde och
riven ost. Får se hur det blir.

Nu ska jag röka och fixa en kopp te, älsklingen min ligger fortfarande och sover.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0