Gamla Minnen

Gud, har precis fått en tjock mapp som maria hittade i sin källare me massa gamla kort
som jag trodde att jag hade förlorat. Kort som jag inte har sett på över 4 år. Det är massa
gamla klassfoton och massa kort från när jag och bl.a madde va me i tjejgruppen hos soc
och vi va i liseberg och när vi red på islandshästar. Kort som är ovärdeliga för mig. Är så
himla glad nu. Hittade även ett gammalt kort på J när han va liten och jätte söt. Hihi. Det
ska han få tillbaka.

Har ju haft besök också =) Blev mycket skratt när vi kollade på sexleksaker och porrfilmer.
Haha. Min familj är som den är, säger inget mer :P Maria va skitnojig när hon skulle köra
hem pga vädret men det gick superbra. Skönt som fan att ha blivit av me bilen :)

Har precis pratat me J, fick huvudvärk efteråt :P Haha. Han sjunger så jäkla falskt så det
bara skär i öronen. Ska väl träffa han nu nån dag så att han får tillbaka sitt kort.

Ska gå och bada nu och sen hoppas jag på lite sex ikväll, har varit småkåt hela dagen ;)
Behöver bara tänka på gårdagens sex så blir jag alldeles pirrig ;) Hihi.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0