Håll tummarna för fan

Nu är intervjun avklarad och det gick bra. Blev visserligen rejält snopen
när han sa att den förskolan inte behövde personal utan att det va en förskola
i Rågsved som behövde. Men men. Det är ju ett jobb iallafall :) Och jag klagar
INTE på lönen, blev näst intill svimfärdig när han sa att lönen ligger på runt
12.000-16.000 kr/mån EFTER skatt. Dom skulle iallafall höra av sig nästa vecka
om jag blir kallad till en andra intervju i Rågsved. Så håll tummarna för fan. Vill och
måste ha det där jobbet. Haha. Skulle göra mitt liv så jävla mycket lättare.

Efter intervjun åkte vi förbi mamma en sväng och lämnade lite saker och snackade
lite skit :)

Nu gör inte jag och pojken så mycket. kollar på tv och tvättar lite.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0