Hallojsan

Idag har man städat lite och tvättat lite. Rensat massa lådor och slängt massa papper.
Annars har det varit en riktigt slö dag. Har inte ens satt på mig kläder, har gått halvnaken
från att jag vaknade. Haha. Men nu ska jag faktiskt klä på mig lite, känner mig inte helt bekväm
med att gå runt halvnaken/helt naken.

Älsklingen har varit ute en sväng. Han åkte till Toyota center för att fota skadorna på nya bilen
och så fick han en tid den 9/2 då den ska repareras, då blir man utan bil i ca 2 veckor :(

Imorrn dyker förhoppningsvis inbjudningskortet till Leas dop ner i brevlådan =) Jag och pojken
ska till Skärholmen nästa vecka och kika lite efter nån fin doppresent men jag har ingen aning
om va tusan man ska köpa :S Så Madde, om du läser det här så kanske du kan ge mig nåt litet
tips, kanske nåt ni önskar till henne eller så :S

Nu ska jag ut och röka (vi har börjat att bara röka i köket igen, funkar nån månad och sen skiter
det sig), haha. Men nu ska vi fan hålla det, så är det bara. Blir ju en vanesak me tiden.

Går det nåt bra på tv ikväll?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jadu haha det vet jag inte.. Nått som hon kan få användning av . Något som hon kan använda lite längre fram också .. Ingen aning faktiskt S

2010-01-13 @ 19:22:08
URL: http://mammaroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0