Har fått lite gjort

Idag har vi fått massa nytta gjort =) Känns skönt att ha det mesta avklarat.

Hela förmiddagen va seg, alla va trötta och så. Tror klockan närmade sig halv 3
innan vi kom iväg nånstans. Haha. Skjutsade först Melissa upp till Visättra sen åkte
jag och älsklingen till IKEA och köpte födelsedagspresent till Maria. Hon ville ha dricks-
glas och vinglas så det köpte vi =) Köpte dricksglas hem till oss också =)

Skärholmen stod sen på tur. Började fixa Leahs doppresent där. Men vi ska dit på
Måndag och göra klart den och sen vet jag inte hur lång leveranstid det är men tror
att man får den samma dag. Ska bli jätte spännande att se resultatet, hoppas att det
blir som jag tänkt mig.

Ikväll ska jag och älsklingen bara mysa och ta det lugnt. Vi har precis badat och nu
kollar vi på tv.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0