I want a new life

Jag vill ha ett nytt liv, umgås me gamla och nya vänner, byta stad, uppleva nya saker,
upptäcka nya sidor av mig själv. Jag vill utvecklas!!! Sitter fast här i skiten, eller skiten
är det inte. Jag trivs me mitt liv till viss del men jag är bara så uttråkad. Mitt liv står still,
känns det som. Står och trampar otåligt på samma plats. Jag har ett val men jag är feg.
Vet va jag har nu, det är tryggt men tråkigt. Framtiden är osäker, vet inte va jag har att
vänta om jag kommer över fegheten.

Jag har en dålig dag, eller kväll iallafall. Up and down like a fucking rollercoster.

Jag älskar honom, men mina känslor går emot allt nu. Svartsjukan mest. Blir galen.
Hur ska jag komma över svartsjukan? Hur ska jag bli kvitt rösterna i huvudet som
ställer till problem? Hur ska jag våga lita på honom?

Han gör inget fel, inga uppenbara fel. Men jag ser och överreagerar allt han gör. Jag
analyserar exakt allt och ältar fram och tillbaka. Jag är dum i huvudet, jag är fan helt
jävla sanslös. Paranoid och helt störd.

Förtjänar inte honom, inte som jag beter mig. Hur står han ut? Me mig alltså?

Paranoid. Svartsjuk. Överanalyserande. Korkad - Det är jag i ett nötskal.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

känner precis som dig.. Förutom delen med svartsjukan!

2010-01-31 @ 19:02:49
URL: http://mammaroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0