Längtar till den 30 Juni

För då har Eclipse biopremiär =) Har precis sett trailern och jag kan bara säga en sak:
SÅ JÄVLA HETT. Mitt hjärta dunkar i 180. Sitter nästan och skakar. Så jävla larvigt men
det va länge sen en film berörde mig så som Twilight har gjort. Senast va det Brokeback
mountain. Kommer längta ihjäl mig ju :( Får kolla på trailern så ofta jag bara kan :P Hihi.

Pojken är i stan hos jobbcoachen och jag kollar på tv. Ska strax plocka fram kläderna jag
ska ha me ikväll och accesoarer. Lika bra att plocka ner digitalkameran också för annars
kommer jag glömma den. Måste kolla om den är fulladdad också. Vore inte lyckat att ta me
en digitalkamera utan fulladdat batteri :S

Medan jag och Melissa är i stan ska pojken till Paulis verksta' och fixa lite me gamla bilen.
Pauli skulle hjälpa att byta en stötdämpare och sen va det småsaker som patrik säger sig
kunna fixa själv. Haha. Får väl se hur det går då :P

Nu ska jag fixa te och ta en cigg och kolla på trailern till Eclipse igen ;) Och sukta lite mer
efter Edward Cullen ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0