Mitt liv börjar ordna upp sig

Nu kanske mitt liv äntligen börjar ordna upp sig lite, sakta men säkert.

Ringde tandläkaren idag och jag ska dit på Måndag morgon kl 8.15, senare
den dagen ska jag till vårdcentralen och spola öronen. På Tisdag ska jag till
förskolan Albatross kl 13 på anställningsintervju :)

Om jag får jobbet kommer allt bli så mycket bättre och lättare. Har en känsla
av allt kommer lösa sig, framför allt problemen mellan mig och Patrik. Då har
jag en inkomst, jag kan hjälpa till me hyran, maten och annat som behövs.
Då behöver inte Patrik ha den bördan längre.

Idag ska vi upp till maria en sväng och hälsa på. Annars tror jag inte så mycket
händer.

Ha en jätte bra fredagsdag =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0