My heart is uppside down

Du vände upp och ner på hela min värld på en sekund. När du öppnade dig så kom alla minnen av dig tillbaka. Jag har inte sett dig på över 4,5 år och bara smsat me dig väldigt sporadiskt och så får jag ett sms från ingenstans där det står att du fortfarande gillar mig och saknar mig. En gång i tiden hade du mig men du va för ung och rädd. Men nu är det för sent.

Jag tänker på dig ofta, jag saknar dig också men vi kan inte bli mer än vänner just nu. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och du betyder fortfarande mycket för mig. En gång va du hela mitt liv, allt jag levde för men det va för så länge sen.

Men jag glömmer dig aldrig, tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0