Nordman live ikväll

Hade tänkt skriva ett inlägg igår men jag fastnade totalt i tredje twilight-boken. Slog
dessutom personligt rekord. Läste ut både andra och tredje boken på under 17 timmar.
Nu vill jag bara köpa fjärde boken =) Har verkligen blivit en twilight-tönt. Haha. Sitter
dessutom och lyssnar på soundtracket till twilight nu :P Kalla mig besatt eller nåt :P                                  

                                            
Melissa frågade mig en gång vem jag tyckte va den snyggaste skådisen och då visste jag inte.
Nu vet jag det. Rob pattinson, eller rättare sagt, Edward Cullen. Han är så jävla sexig så hjärtat
smälter. Brukar aldrig falla såhär men han är det absolut sexigaste på denna jord. Inte bara
hans utseende, utan hans personlighet i twilight. Man är ju en jävla mes :P
  

Igår va vi iallafall uppe i Visättra och firade min moster. Åt tårta och pratade lite. Hon
blev jätte glad för dricksglasen och vinglasen.

Idag har jag kollat på film, självklart twilight =) Pojken ska åka iväg och panta lite
och fixa lite saker. Jag ska städa och tvätta.

Ikväll ska vi ju in till stan och se Nordman live. Patrik älskar honom och det kan va kul att komma
ut lite och så. Men det ska bli roligt faktiskt.

Nu ska jag titta på massa bilder på Edward cullen ;)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0