Nu är bilen såld :)

Jag och pojken åkte upp till Maria i eftermiddags och hälsade på. Och för att hon skulle
skriva på papper för ägarbyte av patriks corolla. Så nu är den officiellt såld :) Hon och
resten  av familjen kommer hit på Onsdag för att fika och hämta bilen. Så skönt att bli
av den, det tycker nog Patrik me.

Trodde jag skulle få träffa "han" men han skulle träna så det sket sig :( Tråkigt.

Pojken sitter och kollar på nåt program om hitler, tror jag :s bryr mig inte speciellt så.

Tror jag ska lägga mig snart, är trött på och på dåligt humör tack vare en viss J. Han tycker
att jag bara klagar och ger upp men han vet inte ett jävla skit. Han tror visst att jag är helt
själv i det här förhållandet och ibland känns det fan så också.

Skitsamma, är bara på så jävla pissigt humör och allt är skit.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0