Nu jävlar

Får det fan vara nog. Nu måste jag ta tag i mitt liv. Det här går fan bara inte. Sjunker bara
längre ner i depressionen, inget jobb, inga pengar, ingenting. Går hemma dagarna i ända
och mår bara sämre och sämre. Vill komma igång me träning och kost också, dels för att
jag ska må bättre rent fysiskt men även psykiskt då min övervikt tär på mig och mitt
självförtroende är i botten men jag vill också gå ner i vikt för att hjälpa barnagörandet på
traven. Ja, jag och Patrik försöker bli me barn fast det är inte officiellt. Om man nämner det
högt blir patrik skitskraj så. Han ser det inte som barnagörande, han har bara sex. Haha.


Kommentarer
Postat av: Melissa

Jaa men då tycker jag att vi börjar och träna !!!! :D :D vill verkligen de asså ...

2010-02-01 @ 18:19:31
Postat av: caroline

hej babe:) tänker på dig :) puss puss

2010-02-02 @ 15:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0