Nystart för sexlivet ;)

Det nya året kunde inte börja bättre, åtminstonde om man tänker på sexet ;)
Nu har vi sex regelbundet, ca varannan dag eller oftare, förut hade vi sex
kanske 2-3 ggr i månaden. Om vi fortsätter i den här takten och jag lyckas
gå ner i vikt så kanske jag är på tjocken redan till i sommar :) Haha.

Jag hatar att va slapp och slö, igår va man hemma större delen av dagen och
samma idag. Är så äckligt seg och trött. Vill va pigg, vill komma ut och få lite
frisk luft. Pojken har iallafall åkt iväg för att hämta delar till gamla bilen så han
kommer ut och får lite luft. Jag sitter och kollar på tv, ska snart ta ett bad och
raka mig ordentligt överallt.

Har ett jobb på G också =) En förskola från enskededalen skickade mail och
frågade om jag va intresserad att börja jobba hos dom och självklart är jag
det. Så jag hoppas att jag får svar snart :) Vill komma igång me jobb nu och
få nån ordning på ekonomin. Så håll tummarna för mig :)

Badet nästa =)

Ha en bra dag.

Ciao

Kommentarer
Postat av: ems

haka på och börja gymma på sats ? :)

2010-01-07 @ 18:25:56
URL: http://emilie-karin.blogspot.com/
Postat av: ems

jag bor i bandhagen. och nej sats är inte dyrt, för 550 kronor i månaden får man träna på vilket satsgym man vill och man får träna vad man vill allt från spinning till yoga till bodypump till aerobics till att lyfta vikter i gymmet. om man gillar att köra klasser så är det värt det.

har för mig dock att det är en engångskostnad när man går med från första början bara som kan uppfattas som att det blir dyrt men som sagt det är engångskostnad och ibland brukar dom ha erbjudanden som gör att man får gå med för halva engångssumman (engångssumman är typ en form av medlemsavgift som man bara betalar när man vill skriva in sig på sats)

2010-01-08 @ 10:10:58
URL: http://emilie-karin.blogspot.com/
Postat av: vestling

Ohh jag hoppas verkligen för din skull att det blir en liten snart :)

2010-01-08 @ 11:10:54
URL: http://vestling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0