Oförglömlig kväll

Igår kväll va jag och Patrik på Nordmans releasefest och det va helt otroligt. Visst, jag
kände mig INTE hemma för fem öre. Va nästan bara "fint" folk där men jag stod ut. Vi
va där en timme innan spelningen började. Vi tittade på när Håkan satt och tatuerade sig
och så drack vi lite. Vid halv 12 va det äntligen dags för honom att börja :) Det va riktigt
mäktigt. Svårt att förklara. Han körde några låtar från nya plattan och sen körde han några
gamla godingar, bl.a vandraren. Sjukt härlig stämning med alla som stod och sjöng. Vi tog
massa kort och filmade massa. Tyvärr vill bloggen inte funka som den ska så därför kan jag
inte lägga upp några kort nu :S Patrik fick en signerad cd-skiva och t-shirt och så tog jag kort
på honom när han står me Nordman. Han va i sjunde himlen. Helt överlycklig. Haha. Vi kom
hem vid 2 och somnade runt halv 4.

Vaknade vid 9 idag så det blev inte så många timmars sömn för mig och det märks. Är så
jävla seg och älsklingen ligger och sover. Haha. Vi va ute en sväng till City gross men annars
har vi bara slappat och kollat på tv.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0