ONT

Usch, har en riktig pissdag idag. Tandvärk, förkylning och ont i örat
pga vaxproppar. Har precis ätit en sen lunch och nu känns dagen inte
lika för jävlig. Värmde thaimaten från igår, så gott.

Får ta och ringa både vårdcentralen och tandläkaren imorrn. Utgifter
man inte ha pengar till men jag behöver bara betala vårdcentralen.
När pojkens mamma fick höra att jag hade tandvärk skulle hon prompt
betala det fast jag sa emot. Kunde inte göra mer än att tacka och ta emot.

Både jag och pojken är ruskigt sega idag, vi har bara kollat på tv hela
dagen och slappat. Men vi måste ut i kylan ändå, vi ska ner till centrum
sen och köpa mjölk och så.

Fatttar btw inte hur alla dom här klimatforskarna tänker. Överallt säger dom
att jorden blir varmare och varmare men nu på tv säger dom att det är så kallt
och att dom inte upplevt sån kyla på typ 40 år. Inte konstigt att man inte bryr sig
om klimatet när forskarna säger emot sig själva. Ville bara nämna det i all hast.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0