Riktig städdag :)

Tycker att den här dagen har gått fort :) Vaknade vid 10 och sen har jag städat
större delen av dagen. Har bara dammsugningen kvar men den får pojken ta
och om han inte gör det så får jag dammsuga imorrn. Orkar inte ta det idag
bara.

Har suttit och fixat me min blogg i säkert 30-40 min men nu är jag nöjd som
fan. Bakgrundsbilden är en bild som jag själv har tagit uppe i Ljungå, stället
heter Båthälla och är så jävla fint året om. Yeeey, I'm one of a kind. Nu kan
ingen klaga att jag snott bakgrundsbilder från nån annan. HAHA.

Älsklingen ska åka in till stan för att hälsa på sina föräldrar, hoppas att han
åker snart, vill få lite tid ensam. Ska då ta ett avkopplande bad och raka benen
och allt annat och peela mig. Gud så underbart det ska bli :P

Ikväll blir det fårahedepaj till middag, vart så jäkla sugen på det. Fort går det
att laga och supergott blir det :P

Ha en bra eftermiddag och kväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0