Så komplicerat

Har ni märkt en sak? Jag har haft samma bloggdesign ovanligt länge nu :O Haha. Har
bara inte orkat fixa en ny men tänkte pilla lite idag kanske. Det beror på.

Mår fortfarande sisådär. Idag känner jag mig värdelös och obehövd. Haha. Känns som
om alla som betyder något för mig håller på att försvinna. Jag kämpar för att hålla fast
dom men förgäves. J har problem me mig, han är irriterad och arg, för va vet jag inte.
Och älskade M...ja...henne har jag nog redan förlorat. Försöker finnas där, vill hjälpa,
vill att hon och tösen ska må bra. Hon är allt jag har, jag klarar inte att förlora henne.
Det är inte bara kärleken som är komplicerad, även vänner.

Mellan mig och Patrik börjar det väl bli okej. Svårt att veta helt säkert. Men jag älskar
honom, han finns vid min sida. Är bara trött och less på vår situation. Vi går varann
på nerverna när vi båda är hemma hela dagarna. Han behöver ett jobb lika mycket
som jag behöver ett jobb, bara jobbfrågan löser sig så löser sig allt annat också.

Och J, visst jag klagar men bara på min blogg och ingen jävel tvingar dig att läsa den
VARJE dag så du ska fan inte va arg och irriterad pga det. Sluta läs om jag nu bara klagar.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0