Sanning eller lögn?

Sitter ensam hemma och lyssnar på musik. Har duschat och satt på mig lite
kläder. Pojken åkte in till stan vid halv 10, va nån rekryteringsgrej där.
Trodde han skulle va hemma nu men då ringde han och sa att han att träffat
på en gammal arbetskamrat där och dom skulle ta en kaffe och snacka  skit.
Vet inte om jag tror på det där riktigt. Har så svårt att lita på han efter allt som hänt.
Det kan ju va så men det kan också vara en perfekt lögn. Orkar inte bry mig.

Idag kom iallafall inbjudningskortet till leahs dop =) Så fint kort, jätte gulligt. Ser
fram emot dopet så nåt enormt.

Har också fått ett till jobberbjudande. Som barnskötare på en 5-årsavdelning på
en förskola i Huddinge. Haha. Nu ramlar jobben in helt plötsligt.

Anyway, när gubben kommer hem ska vi upp till Visättra och hälsa på maria och dom.
Mamma va där också. Orkar inte bara sitta hemma hela tiden, måste ut ibland också :P

Nu ska jag ta en cigg och sen sminka mig och vänta på att gubben min kommer hem.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

varför ser du fram emot dopet så himla mkt?

2010-01-15 @ 18:54:31
URL: http://mammaroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0