Seg Söndag

Fan va man är seg hela tiden :S Har inte gått utanför dörren idag. Har gått omkring
i pyjamas hela dagen. Haha. Hela helgen har varit otroligt seg, förutom Fredagen då.

Som sagt så har dagen varit seg men jag har tvättat lite, bl.a min jacka som mamma
har tjatat på mig att tvätta i evigheter och sen har jag dammtorkat. Pojken lovade att
dammsuga men det sket sig. Får ta och dammsuga imorrn och kattlådan måste bytas.

Sov en stund mitt på dagen :) det va skönt som fan. Haha.

Nu kollar jag och pojken på Johan falk. Fattar inte varför nästan ALLA tycker att han är
snygg,han den där Frank. Men antar att smaken är som baken,delad. Haha.

Nu ska jag ta en cigg och göra en kopp te eller varm choklad. Har inte riktigt bestämt
va jag är sugen på :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0