Spending some money :P

Idag är jag seeeg så in i norden, gick och lade mig halv 3 och
pojken somnade i soffan, orkade inte väcka honom så han fick
gott sova där han låg. Haha.

Ska till Skärholmen idag för att shoppa, har sammanlagt 1000 kr
i presentkort och sen 1100 kr i lösa pengar :P Vi måste upp till
Visättra först för Melissa ska också me :P Måste köpa hårfärgnings-
medel för ikväll ska jag upp till moster och färga håret och bli klippt.
Känner att jag behöver en förändring me mitt utseende men det blir
inget speciellt. Ska färga håret svart och klippa lugg bara men ändå.
Omväxling förnöjer :P

Så vi lär ju bli borta större delen av dagen och kvällen :)

Får inte glömma att svänga förbi Madde också, ska låna en film av
henne och så ska jag ge Tintin whiskyn som pojken fick i julklapp :P

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar =)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0