Tandläkare

Klockan ringde halv 8 imorse, trodde jag skulle va helt död men inte då :) Kände mig ganska
pigg. Gick ner till tandläkaren vid 8.

Det gick ganska bra hos tandläkaren. Dom va jätte trevliga och skämtade. Började me att
ta några röntgenbilder på mina tänder, hatar verkligen det. Det gör ont. Usch. Och sen kollade
han lite i min mun och förklarade att jag har ett stort och djupt hål i min vänstra visdomstand så den
ska dom dra ut och sen hade jag nåt litet hål i min högra visdomstand men det ska dom bara laga
och sen hade jag visst nån minimal spricka i en framtand i underkäken. Det sista dom gjorde va att
polera mina tänder. Fick en ny tid den 12/2.

Skönt som fan att ha det gjort. Visst, jag kommer ha tandvärk 1 månad till men men. Får knarka
värktabletter.



Älsklingen ligger fortfarande och sover, skulle också vilja sova en stund till men nu är jag alldeles
för pigg för det. Så det är bara att glömma. Vet inte riktigt om vi har några planer för dagen, tror
inte att vi ska göra nåt speicellt.

Nu ska jag röka klart och sen ta en reductil :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0