The Studio

Igår eftermiddag va jag och Melissa på The Studio och det va en ganska märklig
upplevelse. Haha. Mitt på stureplan kommer två förortsungar, man kan lugnt säga
att vi inte kände oss helt hemma. Men iallafall så blev vi sminkade och sen blev vi
fotograferade. Vår fotograf va värsta bitchen och poserna man skulle göra kändes
så onaturliga så nä, det va inte roligt. Stack därifrån så fort vi kunde sen. Haha.

Tog lite bilder på stureplan och på oss själva. Sen åkte vi hem till mig och tog ännu
fler kort :) Vid 9 kom pojken hem som hade varit på Paulis jobb och fixat ordning
allt me gamla bilen Vi skjutsade hem Melissa och sen åkte vi till donken och köpte
mat. Tror klockan hade hunnit bli midnatt innan vi kom i säng.

Idag va man tvungen att gå upp tidigt, vaknade visserligen 30 min innan klockan
ringde men ändå. Skulle va på AF kl 11.

Nu har pojken precis åkt för att besikta gamla bilen och jag ska se om jag hittar nåt
roligt på youtube.

Vid 16-tiden kommer Madde,Tintin och Leah hit :) Ska bli väldigt trevligt. Speciellt
att få gosa lite me lilltjejen =)

Skulle lägga ut lite bilder från gårdagen men det vill inte funka :(

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0