Trevlig dag och kväll

Idag har man shoppt loss ordentligt, köpte visserligen inte
så mycket kläder men det blev ett par leggings, en t-shirt
och två par hotpants sen köpte jag mascara, kajal, hårspray,
hårfärgningsmedel, örhängen, vantar, en ny väska m.m. Har
fortfarande 300 kr kvar på Gina tricot =)

Sen åkte man upp till Visättra för att bli klippt och för att få
håret färgat. Christina klippte mig och det blev bra, blev bara
en snelugg som jag tycker inte syns så jag funderar på att klippa
lugg istället, vill ju liksom att det ska synas att man klippt sig.
Färgade håret svart och det blev jätte bra, är supernöjd. Sen
kom Madde,Tintin och Leah förbi en sväng. Så mysigt att se lill-
tjejen igen. Inte långt kvar till dopet nu, måste snart börja se
sig om efter en fin doppresent.

Innan vi åkte hem åkte vi förbi City gross och handlade lite.

Nu har vi precis badat, jag ska fixa lite chips och dipp och sen
ska vi kolla på "paranormal activities" som jag fick låna av madde.
Har hört mycket olika åsikter om den, vissa säger att den suger och
är skitdåligt medan andra säger att den är riktigt bra och hyllar den.
Får väl se va jag tycker :P

Ha en trevlig kväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0