Trevlig inledning på helgen

Förmiddagen va seg som fan. Haha. Vi skulle städa men det blev inte, pojken diskade lite
men ingen städning.

Vid halv 1 ryckte vi upp oss och hoppade in i duschen och fixade oss. Åkte till Toys"r"us för
att kika lite, hittade en ganska bra doppresent men sen kom jag på en annan skitbra idé så
det blir nog det istället =) Dom är skitfina och personliga. Visst, det är inget Leah har nån
användning för när hon blir större men det är nåt fint hon kommer ha hela livet. Och Madde,
jag lever genom dig. Därför ser jag fram emot dopet så mycket. Det händer inte så mycket i
mitt liv och jag är glad att jag får vara me på en så speciell dag. Älskar både dig och leah så
otroligt mycket. Hoppas du fick svar på din frågan?

Efter toys"r"us åkte vi till City gross och handlade massa gott för ikväll och sen åkte vi till
Flempan och skjutsade mamma till centrum och sen hämtade vi upp Melissa som ska sova
här ikväll.

Nu sitter vi och kollar på "barnaskrik & jäkelskap". Vi har ätit massa god mat, potatisgratäng
och fläskfilé me sallad. Är helt proppmätt nu. Haha. Senare ikväll ska vi väl kolla på film och
äta lite fredagsgott.

Innan jag glömmer det så måste jag berätta att jag och Melissa ska till The studio på Måndag
eftermiddag vid 17-tiden, ska bli jätte roligt. Och på Fredag ska jag och älsklingen in till stan
för att se Nordman live =)

Nu ska jag va social :P

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha, ja det fick jag :) :P

2010-01-15 @ 20:17:22
URL: http://mammaroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0