Va händer idag då?

Imorse åkte pojken iväg till stan, han hade möte me nån jobbcoach
och såklart kunde jag inte somna om efter att han hade åkt så jag gick upp vid
kvart över åtta. Lade mig i soffan under täcket och kollade på "Den oändliga
historien" som gick på trean.

Har gjort om min header också, va gör man när man har tråkigt? Haha. Så fort
min header är ny så vet ni att jag haft tråkigt, det är i princip bara då som jag
fixar me min blogg. Med andra ord har jag tråkigt ofta.

Nu är pojken hemma iallafall, vi sitter och tittar på nåt svenskt humor program.
Eller han tittar medan jag sitter bredvid och skriver blogg.

Jag ska koka lite te och äta frukost och sen får man väl kanske hoppa in i
duschen, funderar på att kanske följa me pojken och beställa delar till bilen,
eller om jag kanske är hemma istället och städar? Får se hur jag gör.

Ikväll ska vi in till pojkens föräldrar för att hälsa på :) Ska bli väldigt trevligt.

Laddade ner "paranormal activities" idag. Fick ju låna den av madde men den
funkade inte att kolla på varken datan eller tv:n. Men nu har jag den på datan
så den ska vi nog se ikväll. Funderar på att ladda ner "new moon" också. Missade
ju slutet när vi såg den på bion.

Nä, frukost nu då.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0