Aj Aj Aj

När jag vaknade imorse hade jag såna kramper i magen att det va omöjligt att ligga
kvar .... nu efter ca 1 tim börjar det avta men ytterst lite .... mår dessutom illa som
FAN .... Vet inte va jag ska ta mig till .... har sååå ont ju :( Ska ta en värktablett och
se om det kanske hjälper lite .... Ska även lägga mig och vila en stund om det inte gör
allt för ont .... smärtan är som mensvärk fast värre och det går bakåt mot nedre delen
av ryggen .... På Onsdag måste jag få veta va som är fel ....

Ska upp till min älskade Madde senare också .... hur jag nu ska lyckas me det ^^
Kommer väl svimma av smärtan på bussen ... haha ... Nä, det kommer nog gå
finemang .... vill verkligen upp till henne och Leah :love:

Nu ska jag ta en värktablett och sen lägga mig och vila en stund ....

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0