Årets första dopp

Efter maten blev jag så sjukt sugen på att åka och bada men jag tvekade ett
bra tag innan vi kom iväg, dels för att jag inte har nåt att bada i och dels för
att jag gärna inte vill bada me massa folk .... men suget tog över så jag och
älsk drog iväg till lida strax efter 6 .... hade tur, va nästan inte en människa
där .... va väl nån enstaka barnfamilj men that's it :D Hoppade i på en gång
och gud va jag har saknat att simma ... det va så otroligt underbart och
svalkande .... min älskade badkruka till fästman satt på stranden och tittade
på ....


Älsklingen smygfotade mig *grrr* men nu har ni iallafall bildbevis :P

Efter en stund kom även Robino och BB :) Robino gjorde mig sällskap i vattnet
vilket jag uppskattade :) Innan vi åkte hem ville BB stajla lite me sin ljudanläggning
i bilen och jag säger bara, herre jävlar vilket ljud :O Skulle inte klara av att sitta i
den bilen när han sätter igång .... tinitus here I come ^^ Haha .... älsk stajlade
lite också genom att slira omkring lite så gruset bara sprutade men grabbarna vart
nog inte så impade .... haha ....

När vi kom hem vart jag vrålhungrig så jag och hjärtat tog resten av salladen som
blivit över efter middagen ..... och sen tog vi en varm dusch :)

Nu sitter vi och glor på tv, jag äter lite pinjenötter, dom är farligt goda ... när jag
väl tagit en kan jag inte sluta förrän dom är slut :S

Imorrn kväll blir det lida igen, då me älsk och min familj :) Vi ska ta me oss lite fika
och älsk skulle ta me badbrallor så kanske kanske doppar han sig :P Hihi ....

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0