Lovely Day

Har haft en underbar och mysig dag me mina två älsklingar :love: Jag och madde
snackade massa skit, jag hann mysa massa me leah plus bada och mata henne :D
Hihi .... Hade tänkt ladda upp en fin bild på madde och leah tillsammans men det ville
inte min dator så :S

Älsk hämtade upp mig strax efter halv 5 och då åkte vi hem och käkade mat, blev LCHF-
pasta me köttfärssås och jag blev så nöjd me köttfärssåsen .... åh, det va så gott ....

Nu har vi precis tagit ett kallt bad och en kall dusch och det va SÅ otroligt skönt .... mitt
humör va väl inte det bästa innan .... svettades, magvärk, ömmande bröst, huvudvärk,
extrem trötthet osv osv .... det gamla vanliga .... blev lite bättre efter duschen men inte
speciellt märkbart ....

Toodiiloo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0