Saknar den känslan

Har precis sett "vingar av glas" och då kom jag att sakna känslan då man va
nykär .... då allt va nytt, det pirrade i magen, varje kyss va fortfarande främmande,
man utforskade varann och lärda känna varann ..... jag saknar det .... som fan ....
Att va nykär är den bästa känslan .... men missförstå mig inte .... jag älskar
patrik som fan, han är verkligen allt för mig .... vi känner varann och vi vet vart
vi har varann .... min kärlek till honom har verkligen inte försvunnit, men den har
djupnat och utvecklats .... min kärlek till honom är seriösare .... Men vilket par har
efter nästan 5 år tillsammans kvar känslan av att va nykär, vem känner fortfarande
pirret i magen? Dom par som gör det, beundrar jag och avundas .... det är svårt
att hålla kärleken vid liv efter så många år .... man tar lätt varann för givet ....
Jag saknar att känna mig åtrådd, jag saknar blickarna från en man som verkligen
vill ha mig .... men trots allt jag saknar me att va nykär så ..... jag skulle aldrig
vilja byta ut mitt förhållande me patrik mot nåt annat .... det vi har tillsammans
är för värdefullt för mig för att bara kasta bort .... så är det bara ....

Jaha ....

Förutom att ha tittat på film så har jag tvättat, rensat kattlådan, bäddat sängen och
ätit lite lunch, blev lite rester från igår :) Ska väl dammtorka lite och sen dammsuga ...
Borde väl ta och hoppa in i duschen också .... känner mig bara så äcklig och ofräsch ...
Haha ....

Dagens middag blir falsk lasagne :D ... Ska bli supergott ...byter ut lasagneplattorna
mot skivade morötter ....

Nä, nu måste jag sätta lite fart ....

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0