Vi ska ha barn =D

Hade lovat mig själv att hålla det här inne åtminstonde ett par dagar men jag
kan inte ..... vill dela me mig av min lycka ....

Imorse fick jag veta att jag är gravid :D :D :D :D :D

Nångång i dec/jan kommer mitt och patriks efterlängtade barn :love:

Imorrn ska jag ringa mvc och boka tid för inskrivning :D

Min lycka är obeskrivlig men allt är fortfarande så nytt, fick reda på att jag va
gravid imorse vid halv 10 så .... vi är fortfarande i chocktillstånd och allt är
så overkligt .....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va kul!! har följt din blogg i väntan om att ni skulle få plussa! :) All lycka till er!

2010-07-11 @ 17:27:23
Postat av: Anonym

men gu! Grattis Grattis Grattis!!!!

jag har följt din blogg i år och dagar, om hur du velat bli gravid, när din "fru" blev gravid, när du bårkat me din gubbe som inte ville o allt va d va... men nu är det sant, på riktigt, nu är du gravid!!! GRATTIS!!! Efter alla år och dagar äntligen... grattis :)

2010-07-11 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0