Ändrade planer för imorrn

Allt jag skulle göra imorrn sket sig men det gör inte ett dugg :P Skulle ju fika
me Madde och Leah imorrn och bara umgås me dom men det blev ändrade
planer. Ska nämligen jobba imorrn :D Mellan kvart i nio och till tre eller fyra,
hon som ringde va lite osäker på tiden. Men det känns bra, känner att jag vill
jobba lite nu så :P

Idag är jag faktiskt inte glad för att det är sol ute, vill ju sitta ute på balkongen
och sola men jag måste va inne och städa och tvätta och så får jag dåligt samvete
för att jag inte passar på och är ute :S Men jag funderar på att skippa städningen
tills senare, vill fasiken sitta ute och bättra på solbrännan :)

Måste kila ner till centrum också och köpa potatis och gräddfil, eller om jag ber
älsk att köpa det när han kommer hem. Måste köpa en remsa också så jag tar
mig till jobbet imorrn.

Nu ska jag hänga in lite torr tvätt och sen byta om och sätta mig på balkongen :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0