Årets varmaste dag?

Tror dom flesta håller me mig när jag säger att den här dagen nog va årets
varmaste dag :P T.o.m nyheterna klassar det här som årets varmaste dag och
tro mig, jag tror dom :D Det har verkligen OLIDLIGT varmt idag, luften har
i princip stått hela stilla, man har fått kippa efter lite ljummen luft, man blev
svettig av att byta tv-kanal me kontrollen som låg precis en .... ja, ni förstår
nog vart jag vill komma ....

Hur som haver .....

Mötte upp Melissa i Huddinge vid 11, följde me henne till AMS där vi satt i nästan
1 timme, sen vart det banken och soc .... sen tåg vi tåget till Visättra och det va
ett rent helvete at gå från tåget hem till dom :S Haha. Fy fan asså .... never again ...
Som tur va hade ju min kära moster en stor golvfläkt så gissa vem som bänkade
sig framför den :P Hihi .... runt halv 4 promenerade vi upp till mamma och där satt
jag till 6 då älsklingen kom och hämtade mig :)

Angående min diet så lägger jag den på is fram tills i höst :( Känner mig som en
stor förlorare men jag klarar bara inte av att äta så fet och mastig mat när det är
så satans varmt ute .... Jag tänker följa dieten delvis varvat me sånt jag egentligen
inte får äta ....

Nu ska jag titta klart på Ugly betty och sen sova :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0