Heldag i Visättra

Fatta att jag fick en chock imorse när jag vaknade och såg att klockan va 10 :O
Haha. Trodde fan att jag drömde, vart så glad. Har ju vaknat med älsk runt kvart
i 6 varje morgon nu i minst 2 veckor, började tröttna på det :P

Åkte till Visättra runt halv 1 för att umgås lite me mina två älsklingar :love: Jag och
Madde fikade lite och snackade, planerade endel och så :P Leah va lite kinkig men
hon är ändå SÖÖÖT :D

Runt halv 4 gick jag upp till Maria och Melissa, pratade lite grann och så. Älsk hämtade
mig vid halv 6 och sen åkte vi till city gross och handlade mjölk och lövbiff och lite så.

När vi kom hem började vi me maten, lövbiff me bea och pommes, så attans gott ju :P

Nu kollar vi på nyheterna, snart ska vi väl lägga oss.

Har fullt upp imorrn me städ och tvätt. Vore skönt att ta en promenad till långbro också,
hoppas jag hinner me det :)

Nu ska jag ta en cigg me älsk men vi hörs ju imorrn :P

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0