Kan drömmar bli verklighet?

Jag och Madde har pratat och drömt om framtiden ett par dagar nu och hela tiden
ställer jag mig frågan, kan drömmen bli verklighet? Kan det vi pratar om nu och
planerar slå in om ett par år? Jag hoppas det, jag hoppas så innerligt på det ....
Vi fyra, jag och Patrik, Madde och Tintin fungerar så bra tillsammans så jag tror
faktiskt att det skulle gå. Med gemensamma regler såklart, hjälpas åt me den
gemensamma ekonomin. Om den drömmen kan slå in, då är allt möjligt :D

Förutom att drömma om framtiden så håller jag på och städar och tvättar. Har kämpat
me den sista stolen på balkongen också, patrik får skruva i den sista plankan och två
skruvar på en annan :P Har tvättat två maskiner, diskat och bäddat sängen. Nu är det
bara dammtorkningen, dammsugningen och våttorkningen kvar innan jag kan pusta
ut :P

Imorrn kommer kusin vitamin hit :) Hon ville se både Twilight och New moon så det
blir ett litet filmmarathon imorrn :D Ska bli roligt me lite sällskap :P

På Lördag drar jag och älsklingen till Trosa över dagen, ska bli SÅÅÅÅ skönt att komma
bort från stockholm ett par timmar. Får se om jag hittar nåt roligt på marknaden också,
är ute efter ringar :P

Och på Söndag tjatade jag till mig Leah :D Va länge sen man hade lilltjejen nu så jag
tyckte att det va på tiden :D Får fru Nilsson liten egen-tid också vilket jag tror och hoppas
att hon uppskattar :)

Usch, har ingen motivation att städa idag men det behövs så därför säger jag hej då så
länge :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0