Känner mig risig

Kände redan av det igår kväll, fick då ont i halsen och imorse hade det inte
försvunnit .... är dessutom hängig, halvtäppt i näsan, illamåenade och känner
mig bara blää .... antar att jag börjar bli sjuk eller nåt :( Suck ....

Eftersom att jag mår som jag mår har jag inte gjort mycket idag. Vaknade
strax innan 10 och då satte jag på en tvättmaskin, annars har jag mest legat
i soffan och kollat på tv och suttit vid datorn ....

Blev sjukt sugen på hemmagjord pizza eller pizzabullar :blush: Skulle va så
gott ju .... måste tusan göra det i veckan :)

Älsklingen kommer hem lite senare idag, han skulle förbi sin pappa och lämna
lite räkningar och hämta sedlar ....

Va fan ska man äta idag då? Jag har ingen fantasi för fem öre idag och jag frågade
älsk igår man han hade inte heller nån aning :S Får väl se hur det blir ....

Nä, nu ska jag krypa ner i soffan och glo på "Jims värld" ...

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0