Lovely weather

Nu kanske det inte är så fint väder men i förmiddags va det RIKTIGT varmt ute, har
iallafall hunnit sitta på balkongen ett par timmar :D

Jag har inte hunnit me så mycket annat :blush: .... haha .... men jag ska ta och bädda
sängen, hänga in tvätt, ställa in torr disk och diska ....

I eftermiddag ska jag och patrik åka till skärholmen för att träffa Elenor med familj, blir
väl en fika och prata lite .... ska iallafall bli roligt ....

Ikväll ska jag äta tacos och fy fan va jag ska NJUUUTA ..... måste äta lasagne imorrn och
på Torsdag blir det köttfärspaj ..... mycket jag äter nu får jag aldrig mer äta igen så det är
lika bra att passa på :D :D

På Söndag måste jag och älsklingen åka iväg och handla massa nyttigheter som blomkål,
fiberhusk, kyckling, linfrön, sesamfrön, paprika, kokosfett m.m .... allt som står i vårt
skafferi nu kommer jag inte kunna äta fr.o.m nästa vecka ....

Åh, jag fick sån panikångest när jag insåg att jag inte kunde äta mer lasagne och tacos men
som tur va så hittade jag massa LCHF-alternativ :D Så nu kan jag andas ut .... haha ....
Men jag kommer sakna pasta som fan och säkert potatis också ... åh, jag får ju inte äta mer
potatisgratäng :( *gråter* Men just när det gäller potatisgratängen kommer jag fuska, den
kan jag bara inte va utan .... och nångång kommer säkert en riktigt tacos slinka ner, likaså
lasagne.

Nu ska jag göra mig lite lunch :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0