Middag på balkongen

Idag tog jag och Patrik äntligen tag i balkongmöblerna och målade dom :) Blev
så himla fint. Tog även en storstädning där ute, dammsög och vaskade golvet
me linoljesåpa, efteråt luktade det så gott :) Ska verkligen försöka sitta där ute
så fort vädret tillåter och dessutom har jag tvingat gubben att vi bara ska röka
där ute hädanefter, om det inte regnar :P

Blev även så att vi åt middag där ute ikväll :) Det va så otroligt mysigt och det
kommer jag också göra om fler gånger under sommaren.

   

Förutom att ha målat balkongmöblerna så har vi varit på hornbach en snabbis och
tittade, sen åkte vi till city gross och köpte kattsand och lite sånt.

Har blivit ändrade planer angående midsommar också :( Madde hade visst redan
bokat upp sig när hon bestämde me oss så :S Men jag antar att jag och gubben åker
upp till Tierp och firar me hans familj, vet att han vill det. Själv så är jag väl nja till det
men det kan nog bli trevligt. Jobbigt bara att man inte kan röka som man vill och dessutom
blir jag alltid spänd när jag är me hans familj.

Nu ska väl hjärtat få sätta sig en stund innan vi tar dagens första bad och sen ska vi nog
sova :)

Hörs imorrn....

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0