Nu då?

Igår blev mina älskade vänner Madde och Jonny äkta makar =D Dom va så fina
på bröllopsbilderna :) GRATTIS till er igen :love:

Jag och Patrik bjöd dom nygifta på fika nere på röda cafét i förmiddags, vilket va
jätte trevligt .... fikade, pratade, gosade me lillan :)

Och nu gör vi inte ett skit, sitter och kollar på tv. Jag har vattnat blommor både
inne och ute på balkongen och under tiden hängde gubben tvätt. Va ska man hitta
på nu då?

Vill åka till plantagen och kika på buskar, ska ju köpa en buske till den stora krukan
ute på balkongen men nu har dom nog stängt, får bli imorrn :D

Är på halvdant humör idag :S Har haft mina små tjurstunder titt som tätt dom senaste
dagarna. Grinig ena minuten för att nästa minut va glad igen. Fattar inte hur älsk står
ut. Jag står knappt ut me mig själv, får så jävla dåligt samvete när jag snäser åt patrik
eller bara är på allmänt dåligt humör.


Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0